Veelgestelde vragen

Ik heb mijn tickets niet ontvangen.

Je kan hiervoor best een e-mail sturen naar info@studio100.be. We proberen je dan zo snel mogelijk verder te helpen.

Ik heb mijn tickets niet ontvangen voor de show van komend weekend.

Je kan ter plaatse terecht aan de ticketbalie van het Studio 100 Pop-Up Theater. De kassa is enkel geopend als er shows zijn. De kassamedewerker zal je tickets opzoeken en je verder helpen.

Is er een pauze voorzien?

Bij shows in het Studio 100 Pop-Up Theater is er geen pauze voorzien.

Ik heb tickets geboekt en wij zitten niet naast elkaar.

Tijdens het reserveren zie je de gereserveerde plaatsen in het rood aangeduid op het zaalplan. Eens je het order bevestigd en betaald hebt, kunnen we de plaatsen niet meer aanpassen.

Kan ik mijn tickets omruilen of terugbetaald krijgen? 

Er kunnen geen aangekochte tickets omgeruild of terugbetaald worden. Dat staat ook zo vermeld in onze algemene verkoopsvoorwaarden.

Ik heb een factuur gevraagd maar ik heb ze niet ontvangen.

Je kan hiervoor best contact opnemen via info@studio100.be. We proberen je zo snel mogelijk de gevraagde factuur te bezorgen.

Verloren voorwerpen.

Je neemt hierover best contact op met het Studio 100 Pop-up Theater via het e-mailadres popuptheater@studio100.be. Onze medewerkers gaan zo snel mogelijk na of we van jou iets hebben terug gevonden.

Via welke weg kan ik het ongebruikte saldo van mijn oplaadkaartje terugvragen? 

Je kan een refund van het oplaadkaartje uit het Studio 100 Pop-Up Theater aanvragen via onze website www.studio100.com/refunds. Kies op die pagina de bezochte show.

keyboard_arrow_up